bodyscan

De beste lichaamsscan

Bij de beste bodyscan wordt gebruik gemaakt van de gehele lichaamsscanner. In geval van onregelmatigheden of extra residu in het systeem, zal uw lichaamsscan dienovereenkomstig worden aangepast. De machine controleert de niveaus van ontgifting, eliminatie, uitscheiding en re-hydratatie. Dit alles gebeurt in zeer precieze stappen in het totale scanproces, waarbij de exacte frequentie van signalen naar de patiënt wordt gestuurd om hem de textuur van zijn lichaam te laten kraken, zodat de machine nauwkeurige resultaten krijgt. De machine zal niet alleen de textuur van het lichaam controleren, maar ook andere delen van het lichaam op de achtergrond voor exacte aanwijzingen van onregelmatigheden.

Bij een total body scan of body imager is een medische praktijk waarbij versere lichaamsvloeistoffen worden gebruikt dan vroeger. Vroeger werd voor het maken van een bodyscan gebruik gemaakt van urine, uitwerpselen, spuug of faeces. Om ons duidelijke informatie te geven over ons lichaam of over een ziekte die we hebben, vragen we hen om de beste, meest verse en verkwikkende lichaamsvloeistof te gebruiken, namelijk Swim Swim. Het wordt door de hele persoon (Urine en Ontlasting) gestuurd voor gedetailleerd onderzoek. Door middel van de scan van het lichaam van de zwemmer, kan de treksterkte en de kleur van het lichaam worden waargenomen voor eventuele afwijkingen.

Door middel van scanners of scans van het bekken- of abdominale lichaam kan met grote nauwkeurigheid een duidelijk beeld van de fijne kneepjes van de menselijke anatomie worden gereconstrueerd, zonder gebruik te maken van röntgenstralen of enig ander groot onderzoek. Door de analyse van de bodyscans van het bekken zal het mogelijk zijn elke complicatie in het eliminatieproces te begrijpen en/of te herkennen. Zelfs in het geval van een tumor op een deel van ons lichaam, zal het gemakkelijk worden opgespoord en behandeld. Ook eventuele verdovende middelen onder invloed van alcohol in het lichaam zullen gemakkelijk kunnen worden opgespoord aan de hand van de reactie van het lichaam op de Scan. Gemiddeld zullen de meeste tumoren binnen 3 tot 6 weken na een regelmatige scan van het lichaam verdwenen zijn.

Een lichaamsscan vergroot onze blik op het lichaam, zodat elke afwijking of aanwezigheid van een moedervlek of iets anders schadelijks meestal een wenkbrauw doet fronsen. Het is misschien goed te weten dat een massa in een deel van ons lichaam ongeveer 9% van het totale gewicht van een persoon uitmaakt.Iets anders waardoor we ons het belangrijkste van ons lichaam voorstellen is onze hartslag. Er wordt gezegd dat de hartslag van een man zijn maximale bereik bereikt wanneer de slagen per minuut (BPM) meer dan 120 is. Het hoogste punt wordt beschouwd als meer dan 140 en lager, wat zou worden beschouwd als een milde hartaanval. Iemand die een hartaanval krijgt, wordt onmiddellijk met spoed per ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor een spoedbehandeling.

Dr. VPN heeft in zijn onderzoek echt de nadruk gelegd op het belang van de lichaamsscan. Dat gezegd hebbende, denk ik echt niet dat dit de reden is achter de neergang van Amerika. Ik denk dat de reden achter het ontwaken van Amerika het besef is van de leugens waar we al een lange tijd onder lijden. De leugens die ons gevoed zijn sinds de geboorte van ons land. Heel Amerika wordt wijsgemaakt dat je als individu zo gezegend bent dat je je geen zorgen hoeft te maken over een slechte gezondheid. Welnu, ik heb dit keer op keer gezegd en sta nog steeds achter mijn woorden. Gezondheid is een van de kostbaarste zegeningen die iemand in het leven kan hebben, maar helaas hebben te veel mensen verzuimd om voor hun gezondheid te zorgen. U hebt de advertenties gezien van dokters die gratis gezondheid geven. Nou, er bestaat niet zoiets als gratis gezondheid, er bestaat niet zoiets als medicijnen. Medicijnen kunnen uw gezondheid wegnemen, maar u wilt uw vrijheid ook niet wegnemen. Nou, het wordt tijd dat je je realiseert dat je gezondheid het grootste geschenk is dat je hebt. Amerika krijgt altijd lichtbollen, maar u kunt niet de realiteit wegnemen dat er een prijs voor betaald moet worden.

Nu dat je het licht gezien hebt, laat de waarheid los! Laten we allemaal beginnen onze gezondheid terug te nemen!

Lifecoach Eindhoven