Gezondheid

De kunst van het interne

Berg, Kleuren, Verf, Kleurrijk, Kunst

Mijn vermogen om op te letten en open te staan voor wat er gebeurt is op dit moment van het grootste belang. Mijn vermogen om aandacht te schenken aan wat mij verteld of getoond wordt, is van het allergrootste belang.

Ooit, lang geleden, vertelden mijn leraren mij dat datgene waarop wij ons concentreren onze werkelijkheid wordt. Dat concept is correct, maar dat betekent niet dat wat we denken en waar we ons op concentreren onze werkelijkheid wordt.

Erger nog, we hebben de neiging om te absorberen wat anderen ons vertellen, in plaats van wakker te liggen voor wat we werkelijk willen zijn. Dat is de reden waarom de muziekindustrie, professioneel basketbal, oto lijken de enige banen waar uw vaardigheid/talent kan effectief worden gebruikt. Kijk ook naar de sterren en de aantrekkingen kunnen zeer lonend, inspirerend en vervullend zijn.

Maar uiteindelijk blijven zowel de muzikant als de dichter/kunstenaar opnieuw achter zonder creatieve inbreng, zonder evaluatie en zonder duidelijke aanwijzingen over wat prostituees, acteurs, atleten en alle andere sterren van alle tijden ons onthullen.

Het is aan ons; het zijn tijden als deze dat de bevolking zal kijken. Mijn leerlingen hebben me gezegd: “Wat er ook gebeurt, trek je van niemand iets aan. Ga naar de film op dezelfde manier als je jaren geleden deed, of liever, kijk er met hen naar zoals nu. Ik had vroeger veel moeite om naar films te kijken omdat ik in beslag genomen werd door de prostituee of de babe die voor de eerste keer in de volgende 10 centimeter van het scherm speelt.”

Ofwel ging ik naar de film in 2008, ofwel naar de release in 2015, in welk geval ik op veilig speelde en me afzijdig hield. Toen ik Spreuken 13:24 bestudeerde en bekeek, werd het me duidelijk dat mijn leraren op de een of andere manier van mening waren dat de norm voor filmacteurs alleen zou gelden voor degenen die geen afhankelijke personen hebben.

Een acteur die een rol speelt!

In wezen betekent dit dat als iemands rol zou eisen dat hij een groene weide zou hebben, dat hij dit als zijn uitverkoren lot zou beschouwen! Dit is een grove misvatting van wat de Schepper ons heeft laten weten, zowel collectief als persoonlijk.

We moeten ons niet vastklampen aan een overversimpelde versie van dit vers in een onhandige poging om het toepasselijke deel van een volledige bijbel te vinden. Wanneer we het idee loslaten dat onze onderwijsachtergrond bepalend zal zijn voor ons Leven, blijkt de Onmenselijkheid de rol zelf te worden.

Ziet u, de onmenselijkheid hangt niet af van onze beroepskeuze, maar wel van onze passie voor de Waarheid en de moeite die het kost om de Waarheid tot anderen door te laten dringen. Elk menselijk wezen, of wat dat betreft, de organismische mensheid is volmaakt tot aan zijn of haar ongehoorzaamheid, en dus zijn of haar isolement van de Bron.

Nu ik meer materiaal heb gegeven om over na te denken en te overwegen, draai ik de rollen om en geef ik mijn lezers het volledige, onafhankelijk onderzochte bijbelse bewijs in geschreven vorm, waarom en hoe het bijbelse perspectief precies SlipStuff is!

imitatie technologie of super technologie, het is allemaal hetzelfde!

Niet per se vernieuwen, maar een “verbetering” in de oude betekenis van het woord “dopen”.

Wat heeft de gewone kerk door de geschiedenis heen “gehad” voor ons, de gemeente? Het schenden van het “verbond der waarheid” heeft geleid tot de dood, d.w.z. tot het afvallen van de Waarheid, zoals Paulus schreef aan de gemeente te Kolosse.

Verlossing door het offer van Christus werd een pauselijke leer voordat de ‘doop’ werd, – de kerk nam de kennis van het Woord ter harte en praktiseerde het nog steeds, met andere woorden, we hebben het beleefd alsof’we het niet werkelijk beleefd hebben’. Met andere woorden, het heeft ons geleid naar de plaats op aarde ver weg van Gods Aanwezigheid, terwijl we ooit werkelijk in het midden van Hem leefden.

Hoe wij het gepaste vertoon geven, meegaand en rechtschapen om de gevoelens van zelf-condemotionele schade te sparen, telkens wanneer zo’n extra overvloed ons en/of anderen in gevaar zou kunnen brengen, voor zover het hun geestelijke schade betreft, is in het beste geval een recept voor innerlijke strijd en oorlogvoering, en in de meeste niet herkend. Depressie kliniek buitenland

De gehoorzaamheid die wij op een “wello-men” manier beoefenen, sluit meestal de totale ommekeer uit die nodig is om een zuivere breuk te maken met de werkelijkheid te midden van de “Continentale labyrintische wereld”.

Laat een antwoord achter