Gezondheid,  persoonlijke groei en ontwikkeling

Hoe creëer je het leven dat je wilt

Zelfacceptatie

Je voelt je anders dan anderen I ACHIEVE IN ½ jaar programma en in drie jaar heb je 100% zelfacceptatie met een e-book uitgepakt en klaar om te lezen en alles over te leren.

Wanneer een cliënt een cursus full body coaching voltooit, merken ze dat ze dingen kunnen bereiken die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden, zich vrijer en zelfverzekerder voelen, en totale gezondheid en welzijn voor zichzelf en hun dubbele beroepsbehoeften kunnen creëren. Dit zijn levensveranderingen die een tweede natuur worden en ze voelen onmiddellijk dat ze in orde zijn.

Deze coaching is gebaseerd op het principe dat je leert van jezelf te houden, en de overtuiging vasthoudt dat je de baas kunt zijn over je leven.

Ons overtuigingssysteem creëert uiterlijke ervaringen die onze innerlijke gevoelens weerspiegelen, en je wordt wie je denkt dat je bent, of wilt zijn, of wie iemand anders wil dat je bent. Het is geen toeval. Het leven is echt wat je er zelf van maakt. Je denkt dat je bang bent om nieuwe mensen te ontmoeten, dus je bent “niet de mensen” en die vastberadenheid creëert een innerlijke “pNK” om te bewijzen dat je dat niet bent. Het is gewoon de perceptie van de ander, gebaseerd op zijn eigen geloofssysteem.

Wanneer je in harmonie bent met je innerlijke wezen begint je geloofssysteem te veranderen en wordt de Wet van Aantrekking steeds krachtiger.

Henry Ford zei: “Als je denkt dat je het kunt of je denkt dat je het niet kunt, dan heb je gelijk.” Wat betekent dat? Het betekent dat waar je aan denkt, je aan werkt om het te bereiken. En het gebeurt altijd in de eerste persoon, tegenwoordige tijd omdat het eerst jouw verantwoordelijkheid is om dit voort te brengen. Onthoud dat alle gedachten niet fout kunnen zijn; ze kunnen alleen veranderd worden. Dus als je denkt: “Ik heb het niet gedaan”, is dat niet waar, want je geeft jezelf de schuld, maar je bent de schepper van je gedachten, de schepper van je eigen werkelijkheid.

Je accepteert jezelf en alle mensen waarmee je in contact komt zoals ze zijn, zonder oordeel of schuldgevoel. Dit geldt ook voor dode mensen, want ieders geest is een deel van de Universele Geest. Alle dode mensen zijn, of worden, deel van de universele geest door geestovergang.

De beste regel voor het leven is anderen te aanvaarden zoals zij zichzelf toestaan gelukkig, succesvol of krachtig te worden. En gelukkig of succesvol zijn is niet het eindresultaat, het is een doel. Wanneer je iemand overgeeft om gelukkig of succesvol te zijn, geef je hem de kans om te creëren wat het ook is dat hij voor zichzelf wil creëren, of in het leven van anderen. We geven onze gevoelens aan anderen door en geven onze vreugde over om je door het leven te laten leiden, want als je gelukkig of succesvol bent, is het jouw verantwoordelijkheid om dit te doen. Het is niet de tijd dat je je geluk opgeeft of anderen toestaat te worden wie ze willen zijn. Het leven voorziet in iedereen.

Je kunt mediteren en yoga doen om te helpen een hoger bewustzijn te bereiken en een bewuster en positiever wezen te worden. Als je jezelf afvraagt welke gedachten je dienen en de resultaten creëren die je wilt, zul je naast “geluk” of “succes” een aantal automatische gedragingen en emoties hebben die je kunt veranderen. Je focus en intentie “jij” creëert voortdurend het leven dat je wilt leven. Wees gewoon voorzichtig met je gedachten en laat alleen positieve stromen toe.

Als je moeite hebt jezelf of anderen te accepteren, kun je een professionele behandelaar zoeken om je te helpen je overtuigingen uit het verleden bloot te leggen en manieren te verwijderen waarop je jezelf onbewust saboteert vanwege die overtuigingen. Wat je zoekt is een life coach of therapeut en gebruik wat zij doen om je zelf-saboterende patronen te helen.

Soms moet je je identiteit verhullen om te passen bij het werk dat je wilt doen. Dit is wanneer je “vast komt te zitten in een baan die je haat”, neem je een baan die de rekeningen betaalt of investeer je tijd om je ellendig te voelen op je werk of in een vertrouwde omgeving die een motiverend doel heeft zodat je aan je huidige realiteit kunt ontsnappen?

Leven kan een lastig iets zijn en de problemen die ons overkomen zijn altijd aan de orde van de dag. Wanneer je je niet goed voelt over jezelf of wanneer je je machteloos of hopeloos voelt over een uitkomst, wees er dan zeker van aandacht te besteden aan de problemen die deze andere werkelijkheid zouden kunnen creëren. Wees bereid om je gedrag te veranderen en een nieuw resultaat te krijgen dat niet het resultaat is dat je wilt. Dat nieuwe resultaat zal het resultaat zijn dat je het geluk geeft waarnaar je op zoek bent.

Zelfacceptatie maakt deel uit van onze groei, niet een eindbestemming in het leven. Ieder van ons, is bedreven in verschuiving. Wanneer je de verandering accepteert, leer je het leven te managen om het leven te bereiken dat je wilt leven.

Leven met een handicap tilburg
Lichamelijk beperking tilburg
Leven met een beperking tilburg
Online coach