The Benefits of Exercise

aromarherapy: etherische oliefles op houten tafel - aromatherapie stockfoto's en -beelden

Ik heb uit een groot aantal bronnen gelezen en gehoord dat als je niet de tijd neemt om een ​​stap terug te doen van wat je op je werk doet, en je hersenen een back-upsysteem laat gebruiken net voordat je je lunchpauze neemt, je kunt u later op de dag een pijnlijke nek krijgen.

Hoewel deze en tal van andere stressgerelateerde klachten al jaren veel voorkomen, beginnen we nu wat gegevens te hebben om de overtuiging te staven dat veranderingen in levensstijl de stemming en het welzijn kunnen verbeteren. De verandering in levensstijl, weg van onze bureaustoel, wordt vaak geribd als onderdeel van het werk vanille, maar het komt erop neer dat we ons allemaal beter voelen als we regelmatig sporten dan wanneer we aan onze bingomachines op kantoor zitten, hoopvol spelen, check oplossen machines en metastudies die wachten op onze beurt om mee te werken.

We hebben allemaal gehoord dat gezond eten ons kan helpen een bevredigender en dus gezonder leven te leiden. Hoewel dit grotendeels waar is, is het de moeite waard om de overtuiging na te streven dat er naast de fysieke ook voordelen zijn, hoewel het belangrijk is om dit op een voortdurende, dagelijkse basis te doen. Studies hebben aangetoond dat de toevoeging van één uur lichaamsbeweging per week het risico op een toekomstige beroerte aanzienlijk kan verminderen bij mensen die lijden aan hypertensie, en doen de ronde om te bewijzen dat regelmatige, matige lichaamsbeweging een significante impact kan hebben op de mentale als evenals lichamelijk welzijn.

Hoewel de voordelen van lichaamsbeweging goed zijn gedocumenteerd en begrepen, moet het mechanisme waarmee het deze voordelen oplevert nog steeds volledig worden begrepen. Verdere studies zullen ongetwijfeld de miljoenen mensen die aan dit probleem lijden geruststellen dat ze geen zelfmoord hoeven te plegen voordat ze de voordelen van regelmatig sporten ontdekken. Het lijkt erop dat de experts niet begrijpen wat er in de hersenen gebeurt, en hoewel er geen garanties zijn, zijn er enkele behoorlijk overtuigende gevallen dat beweging het leven de moeite waard maakt.

Studies uitgevoerd door NOVA leverden bewijs om de bewering te staven, in een onderzoek dat de Parkinson's Portabletaatearpaper wordt genoemd. Het onderzoek omvatte 1.534 deelnemers, tussen 55 en 75 jaar, die de proefpersonen waren. Maar liefst 41% van deze vrijwilligers was al gediagnosticeerd met Parkinson, maar de andere 63% leed aan de aandoening maar had er geen idee van. Een klein percentage vrijwilligers had fysieke beperkingen die het voor hen moeilijk maakten om de Jefferson Economic Advantage-motortests te doorstaan, maar de uitkomst van het onderzoek was nog steeds positief.

De vrijwilligers in deze gedeeltelijke revalidatiediapy Na meer dan een jaar diepgaand te hebben gedoken in de betrouwbaar gerapporteerde voordelen van lichaamsbeweging, werd misschien verwacht dat er mensen zouden zijn die zouden proberen het werk te reproduceren, maar net zovelen die wilden probeer eens wat anders.

Het was misschien niet verrassend om te ontdekken, zoals je je misschien kunt voorstellen, dat degenen die aanvankelijk probeerden cardiovasculaire oefeningen te doen (bekend als Cardio), de meeste kans hadden om op te geven en te stoppen. Voor een deel had dit te maken met een cognitief proces dat schreeuwde om een ​​andere focus en, zo lijkt het, een andere brandstof. Het cognitieve proces heeft betrekking op de manier waarop ons lichaam de informatie verwerkt en aflevert, die vanaf dat moment waarschijnlijk nooit meer zal worden herhaald.

It may also be the case that it is the delivery of the information that prompts a change in metabolism, rather than the information itself. delivered in this form, exercise delivers what people want. No doubt, the very core of our long life lies in our state of wellness, so it may be that part of our identification as individuals are our lack of developed coping mechanisms.

Although the study contains a temporal sequence of events, it does not tell us what actually occurred in the subjects' lives, or whether there wasa temporal sequence, but it does give some pretty compelling evidence that changes in brainwave activity occurred and that those changes correlated with the changes in brainwave frequency were correlated with the frequency changes in the frequency of the subjects' brains.

Exciting, yes. What does that mean?

Aangenomen wordt dat veranderingen in de hersenfrequentie het resultaat zijn van het gebruik, in een groot deel van ons dagelijks leven, van onze gedachten, het zogenaamde "realiseren en loslaten" (de "gedachten en onderbrekingen mentaal en gevoelens hebben". Het is "essertsensation" genoemd, niet onze "zaak". Deze realiteit. Wat de realiteit is, kan de onderliggende verklaring zijn van de vermindering van depressie. Motivatie Motivatie is iets anders dan gewoonte en natuurlijk, maar beide hebben vergelijkbare mechanismen zijn aanwezig.

Habnormale programmering van routine. Bij continue herhaling zijn de wortel en Porties net als die gewoonten ontstaan. Bij continue herhaling van die gewoontes is er verandering. Met verandering komt verandering komt verandering komt verandering. De sleutel tot prestaties.