Gezondheid,  persoonlijke groei en ontwikkeling

De positieve oplossing van het leven

Coaching Tiel

Bent u de gemeenschappelijke frustratie voor uw collega’s, vrienden en familie, als u zich uitdrukt en met hen uw uitdagingen bespreekt? Ik heb van veel mensen gehoord dat ze zich in het midden van een gesprek bevinden en zich ongemakkelijk voelen in sociale omgevingen. Deze uitdagingen en andere die bijdragen tot een negatief gevoel van sociaal geïsoleerd zijn en niet gehoord worden, moeten worden opgelost. Ik ben het ermee eens dat we ons willen uitdrukken, goede grenzen hebben wat we nodig vinden, en dat we ons bewust moeten zijn van stress en spanning. Als we ons zo voelen, hebben we de mogelijkheid om te ontspannen en ons tevreden te voelen; te veel stress, frustratie, eenzaamheid of ham-achtige gevoelens zijn echter ongezond, en dragen bij tot negatieve gevoelens.

Onze individuele ervaringen, angsten en behoeften kunnen ons leven thuis en op het werk beïnvloeden. Voor ieder van ons is er ook een geloof en een perceptie van de wereld die onze reacties en percepties bepalen. In feite reageert ieder van ons niet alleen, maar komt ook tot conclusies over de gebeurtenissen die zich om ons heen voordoen. In feite is ieder van ons het subjectieve kapitaal voor onze ervaringen en ons leven.

In ons hoofd weten we dat een situatie in de natuur die we niet onder controle hebben, een echt probleem is. We weten echter niet dat er een positieve ervaring wacht om ervaren te worden. Noem dit positief potentieel! Wij denken dat een bepaald conflict, conflict, of gedrag iets gaat betekenen. De toewijding aan de mogelijkheden van een gelukkige ervaring in elke episode, echter, is je positieve potentieel in het leven. Het is immers je bewuste geest die je positief houdt in het nastreven van je doelen en verlangens. Het is dan aan jou om het te herkennen en de betrokkenheid daarbij als een positieve actie te beschouwen. Wat ik in mijn leven en de ervaringen van veel cliënten heb ervaren, is dat het accepteren van uitdagingen ons op onze beurt vrijmaakt om meer van ons positieve potentieel te ervaren en om met meer helderheid te handelen over de richtingen die je mogelijk moet volgen om de broodnodige oplossingen te bereiken.

In het duister, sommigen zouden het een plaats als het Noorddimensionale vlak kunnen noemen, ervaren velen op onze levensreis duisternis of negatieve gebeurtenissen die hun licht stelen. De situatie kan echter voor velen veranderen of tot een einde komen. Maar als het een overtreding is van verwonding of letsel aan u, kinderen, of eigendom dan moeten alle inspanningen worden gericht op de positieve oplossing van de voorgestelde oorzaak.

Coach Tiel
Life coach Tiel